Plies ft. DaBaby - "Boss Friends" (Official Music Video)

Plies ft. DaBaby - "Boss Friends" (Official Music Video)
Get "Boss Friends" Here: bossfriends.lnk.to/IA00E6
Business Inquiries: biggatesrecords@gmail.com
Twitter: plies
Facebook: plies
Instagram: plies
BGR Twitter: BigGatesRecords
BGR Facebook: BigGatesRecordsTheRegime
BGR Instagram: BigGatesRecords
Plies ft. DaBaby - "Boss Friends" (Official Music Video)
Plies ft. DaBaby - "Boss Friends" (Official Music Video)
Plies ft. DaBaby - "Boss Friends" (Official Music Video)

Жүктеу

Рет қаралды
9,884,463

Пікірлер

  • Rozay would been good on this song

    dwane hargrovedwane hargrove6 сағат бұрын
  • How to get in a Piles video? Piles: how tall are you? 🤔

    Underrated InventionsUnderrated Inventions2 күн бұрын
  • My boyfriend really likes this song I don't know why though

    Olivia MercerOlivia Mercer2 күн бұрын
  • Your baby mama currently got my thumb in her butttttttt 😅

    katizu gayokatizu gayo3 күн бұрын
  • Plies be the freshest in the building.

    Hi thereHi there3 күн бұрын
  • Plies goofy and smooth af at the same time...

    A little darling with a big storyA little darling with a big story4 күн бұрын
  • I miss old plies

    Miss PrettyMiss Pretty6 күн бұрын
  • I SEARCHED PILES

    Sahil KhanSahil Khan7 күн бұрын
  • Throw it bike

    Elliott DavisElliott Davis7 күн бұрын
  • 🥰 Plies with his sexxxyy ass omg 😍😍😍

    lovely 1lovely 110 күн бұрын
  • Plies knw how to have a good time😭😭😭😭😭😭😂😂 mad respect for that guy

    Eric Green JrEric Green Jr12 күн бұрын
  • Somebody come get Kirk Franklin

    Mad XcienceMad Xcience12 күн бұрын
  • 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    Trina CeeTrina Cee12 күн бұрын
  • I’m gonna hit that dance when they open the library back up.

    Rosemary LeBlancRosemary LeBlanc14 күн бұрын
  • I like this 😂😇😎

    Nakia SampsonNakia Sampson14 күн бұрын
  • Mannn Everytime I see plies now all I can think of is his laugh🤣🤣🤣🤣🤦🤦 my goofy ass

    Shug HowardShug Howard14 күн бұрын
  • Hypnotised

    Logan SinghLogan Singh14 күн бұрын
  • Plies be having fun in each video he got bars

    Arun JamesArun James18 күн бұрын
  • Waf!

    aaaaaaaaa4564564aaaaaaaaa456456419 күн бұрын
  • Jamming🔥🔥🔥🔥🔥

    BUTLERUBUTLERU20 күн бұрын
  • Iloveyouemma

    Ëmmä ĹøwêËmmä Ĺøwê20 күн бұрын
  • ها ها ها

    M.R.Golden GamesM.R.Golden Games21 күн бұрын
  • Hi

    Pino MoneyPino Money23 күн бұрын
  • This shit growing on me 🗣ahhh lol at first I was like 🤔 🦻🏼

    Dria BDria B24 күн бұрын
  • Really Plies? Daddy that's what we doing? That's not a cute dance move or intro to the screen. I was listening to a whole other song clicked on this and had to turn that off to see what the hell going on here! lol. No daddy no

    toomuchfourUtoomuchfourU25 күн бұрын
  • We just gonna disregard the Peanut Butter and Jelly sandwich being made at <a href="#" class="seekto" data-time="110">1:50</a> 🤣🤣🤣

    Making MovesMaking Moves25 күн бұрын
  • #This is a fact I have boss friends I no u wanna no who they are...You’ll see #3ee6xty5ive I like this #Shit #3ee6xty5ive,LLC #instagram #3ee6xty5iveMedia

    #3ee6xty5ivemedia#3ee6xty5ivemedia25 күн бұрын
  • I miss my plies

    China FaceChina Face27 күн бұрын
  • If anyone violating then they gon die

    Dad ffccDad ffcc28 күн бұрын
  • Was he drunken?

    balan Aldebalan Alde29 күн бұрын
  • I vibe soooo hard lol

    Flower FreshFlower FreshАй бұрын
  • Piles 🤣 did it again 🤣🤣

    Intellegent GirlIntellegent GirlАй бұрын
  • This how people going to be rolling up in the bank cashing those Stimulus checks🤣

    Intellegent GirlIntellegent GirlАй бұрын
  • Piles 🤣 funny is fuck.

    Intellegent GirlIntellegent GirlАй бұрын
  • Sigh......i miss the old Plies

    Corey KindleCorey KindleАй бұрын
  • Surprisingly no ass shaking.

    Sarah Chow-YenSarah Chow-YenАй бұрын
  • @<a href="#" class="seekto" data-time="14">0:14</a> me getting to wash my ass cause no toilet paper

    Brian LangdonBrian LangdonАй бұрын
  • Mighty Mike got me rotflmmfao! He killed it!

    dewayne hendersondewayne hendersonАй бұрын
  • I'm glad he's not tripping about the losses because this song is hot trash.

    Thaiquer WilliamsThaiquer WilliamsАй бұрын
  • ⭐⭐⭐⭐⭐🎯👏🏼👍🏼🤟🏼🥰🤩😎❗

    Regan JanetzkeRegan JanetzkeАй бұрын
  • Boss friends stick together.

    J the ExistentialistJ the ExistentialistАй бұрын
  • damn that how I looked when I got that stimulus check...

    Lorena TorresLorena TorresАй бұрын
  • I’ll never make peanut butter and jelly sandwiches the same again.

    Louis OroscoLouis OroscoАй бұрын
  • Claim your "here before tik tok ruins this song" tickets here

    Help Me Reach1000 Subscribers Without Any VideosHelp Me Reach1000 Subscribers Without Any VideosАй бұрын
  • Got my stimulus check had this song on blast #freebill

    Jay MagicJay MagicАй бұрын
  • 𝐍𝐢𝐜𝐞 𝐕𝐢𝐝𝐞𝐨!🦾💗

    *Pamela Hay**Pamela Hay*Ай бұрын
  • BlueFace should of Featured in this song! 🎯💯

    That.Boy.Taylor.That.Boy.Taylor.Ай бұрын
  • How tf im i juss findin this? Smfh

    That.Boy.Taylor.That.Boy.Taylor.Ай бұрын
  • Plies now looks like Ne-yo did in the Buss it baby video 😂

    Teela WilderTeela WilderАй бұрын
  • 😍😎😎ييااههه

    Wzekle77Wzekle77Ай бұрын
  • My stimulus check just posted

    wisewilltcpwisewilltcpАй бұрын
  • Plies stole YG flow !! Tf song banger but straight took his flow.

    victor lopezvictor lopezАй бұрын
  • Lee County kzproject.info/it/bejne/pHvJu7dkfpe0n30

    Patrice MorganPatrice MorganАй бұрын
  • Ayeeeeeeeeeee!

    Tamiko SmithTamiko SmithАй бұрын
  • Aye guys play it at 2x thank me later

    EhiEhiАй бұрын
  • Aye guys play it at 2x I promise it’s heat

    EhiEhiАй бұрын
  • From cryn' in the shower to this. Jesus is the Lord

    TooClean MylifeTooClean MylifeАй бұрын
  • Lmao is this even hiphop this is Total Garbage!

    rafael da silvarafael da silvaАй бұрын
  • My family love this song

    Marie McphailMarie McphailАй бұрын
  • What's up with right hand the fist dance? Is this a new dance call the Ha!!?😂🤔 Looking like he wanna have someone help him out. 🤫🙄

    Hawaiian HeatHawaiian HeatАй бұрын
  • This my jammmmmmmm 💃🏾💃🏾

    Laterrica KenseyLaterrica KenseyАй бұрын
  • Smh

    Derrick MarshallDerrick MarshallАй бұрын
  • TIK TOK I RECOMMEND A CHALLENGE FOR THIS SONG 🤣

    hernameis leriehernameis lerieАй бұрын
  • fyeee😎🔥

    Shaona ThomasShaona ThomasАй бұрын
  • Where mia michelle

    Antanasia ColemanAntanasia ColemanАй бұрын
  • ✨💛✨👑✨💛✨

    Ice CandyIce Candy2 ай бұрын
  • Boss Friends 🔥 Like And Subscribe To My Channel 😁👍

    Luxury MaterialLuxury Material2 ай бұрын
  • lmao man what happened to the goon? my boy done evolved lol

    Brand New Money Lil-BraBrand New Money Lil-Bra2 ай бұрын
  • Ayyy plies really that nigga!!

    Dustin DuncanDustin Duncan2 ай бұрын
  • Fort Myers stand the fuck up only the real ones know plies from Michigan projects !!!

    MyLifeInVideosMyLifeInVideos2 ай бұрын
  • only plies can make a peanut butter jelly sandwich in a music video 😂😂

    Tiffany MccallTiffany Mccall2 ай бұрын
    • I just caught that lol🤣🤣

      DeAndre HallDeAndre HallАй бұрын
  • This shit up up up☝️☝️☝️☝️☝️

    Ramone HaffendenRamone Haffenden2 ай бұрын
  • One random person that repent and believe in Jesus Christ with all his heart will be saved for eternal life.

    Nissy VICTORYNissy VICTORY2 ай бұрын
  • 💓💓💓

    Lena_ 2001Lena_ 20012 ай бұрын
  • Somebody give da baby my number lol

    Momz3Momz32 ай бұрын
  • Power Move rich the factor kc on mine

    Jermaine L ShawJermaine L Shaw2 ай бұрын
    • Dababy tf you doing fwm

      Jermaine L ShawJermaine L Shaw2 ай бұрын
  • Did you see those girl going to dababy

    DemetriusDemetrius2 ай бұрын
  • I wish people would stop singing songs like this sing songs that are god songs

    Marie McphailMarie Mcphail2 ай бұрын
  • Dababy: shiting on my old friends, cuz I got boss friend right now😂😂😂

    Breee1KBreee1K2 ай бұрын
  • Good

    Victoria SpellVictoria Spell2 ай бұрын